Time to do some asking

"Du har inte blooooggat!" "Du bloggar aldriiig" "Kan du inte blogga oftare?" Får jag höra typ varje dag. Men det finns inte så mycket att blogga om när man är sjuk hela tiden. : ( Är ju på min sjätte förkylning nu. Woopwoop. Men jag gör mitt bästa för att blogga så ofta som möjligt( och att jag inte bara skriver typ "nu äter jag glass."). 
 
Nej men vet ni vad? Jag tycker att vi ska köra en liten frågestund! Det har jag inte haft på vääääldigt länge. Sååå om det är någonting ni funderar på eller om det är någonting ni vill veta/veta mer om, så fråga nu! Gör ett inlägg av det ikväll eller imorgon : ) Frååga pååå! Ju fler desto roligare.
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Skriv lite om dina konst-inspirationskällor!
När "började" du teckna?
Vem är din förebild?
Hur funkar det egentligen med dreads, det som växer ut måste man väl "dreada" eller fixar det sig av sig självt?
Hur länge har du och Micke varit ett par?

2013-01-18 @ 17:10:43
URL: http://baik.blogg.se
Postat av: Angeliqe s

Var köper du alls dina snygga kläder? (ÄLSKAR DOM)
Vad lyssnar du på för musik? Favoritartist?

2013-01-19 @ 18:18:49
Postat av: Anonym

Har du några bra tips för när man ritar porträtt?
Har du några syskon?
Vad ska du ha för frisyr när du tröttnar på dina dreads?
Har du någon idol, isåfall vem? :)

2013-01-19 @ 18:44:09
Postat av: Storasyster

När kommer du och hälsar på i Arjeplog?

2013-01-19 @ 18:44:58
Postat av: Veronica

* Favoritklädaffär?
* Hur började du måla/rita??
* Vad vill du bli (förutom konstnär)? :D

2013-01-19 @ 18:46:15
Postat av: Anonym

Har du ätit snor?
brukar du kissa i duschen?
Vad är det pinsammaste du gjort

2013-01-19 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0