Seen and gone

Hade sjuuukt konstiga drömmar inatt... vaknade både av att jag satt upp med kudden i famnen och stirrade på dörröppningen, vaknade också av att jag hade på mig morgonrocken som jag tagit på mig på något vänster i sömnen.. what. Vaknade kl sju och var jätteförvirrad av alla drömmar, klev upp och gick några varv i lägenheten och gick sedan och la mig igen. Vaknade vid elva sen.. Konstig natt.
 
Gjorde iallafall världens godaste frukost och har bara chillat hela dagen! Snart kommer Evelina körandes från Arjeplog och hämtar upp mig. Vi ska hälsa på pappa och hämta Micke när han kommer med tåget. : ) Helgen kommer att bli underbar. Hoppas på det bästa! Mina två underbaraste, Evelina och Micke ska vara här hela helgen, och mamma är i Stockholm så vi har hela lägenheten för oss själva! 
 
Varm macka, vindruvor och brieost ♥ (tar alltid bort det vita runt osten för det är äckligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0