Lite blandade inpirationsbilder

 
 
Berättade ju förut att vi håller på med oljemåleri på bilden just nu, det är det längsta, största och sista momentet. Vi ska vara klara innan tisdag nästa vecka och jag ska börja om på min idag.. (dumt, jag vet) Fick ett sammanbrott igår när jag målade, gav upp och la mig mitt på golvet i ateljén. När jag tvättade bort färgen från händerna sen så kändes det som att det var blod och att jag precis hade mördat en målarduk. Prestationsångest på hög nivå! 
 
Måste ha kommit på ett helt nytt motiv som ska vara inspirerat av en annan konstnärs målning, innan kl ett idag! Så... om någon har något tips så tar jag gladeligen emot det.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gillar den första bilden starkt! Gör någonting sådant!!!! :D du är bäst du klarar det!

Svar: Om man hade sådan fantasi!!
Julia Tannemyr

2013-01-11 @ 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0