Första stressfria helgen

I helgen så har min älskade Micke varit här, och vi har bara tagit det lugnt, på högsta nivå. Hans tåg var inställt i fredags så han kom ganska sent= ingen bio på fredagen. Men i lördags så tog vi tio-bussen in till stan, åt lunch på Taj Mahal och kollade på The Hobbit! Vi hade dom allra bästa platserna. Längst bak på en upphöjdnad, med ett räcke som man kunde he fötterna på! Filmen var superbra och fin, men Gollum var bäst. :3 
När vi kom hem så åt vi och somnade vid sex-tiden... Hah. Dock så klev vi upp vid tio, kollade lite på stjärnorna och såg på film. (vi älskar film). Igår så klev vi upp vid tolv och åt english breakfast, det var mysigt ^^ Han åkte hem till Sundsvall klockan tre och så såg jag på film resten av dagen x) Slapp helg som sagt! 
 
Igår kväll precis när jag skulle gå och lägga mig så gick jag och mamma ut och kollade om det var något norrsken då- och det var det! Största på länge : D Stod ute ganska länge och beundrade det. Det är så sjukt häftigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0