Lighten up

Hade tänkt blogga om tråkigheter, men jag tror jag skippar det. Det är det man har facebook till , haha. Nä men, vi behöver lite mer ljus och kärlek tycker jag. Har varit alldeles för mycket mörka moln på sista tiden. 
 
Imorgon har jag min första och enda lektion den här veckan (har haft projektvecka som sagt) och den är direkt på morgonen. Efter den ska jag möta upp Silje på stan för att fika och plugga lite. Sen tar jag bussen till min kusin-vitamin och åker lite skridskor! Det var länge sen kan jag säga er. (jag kan inte åka, haha.) 
 
Har kommit igång med projektarbetet ordentligt nu också! det är bra, för jag har en massa att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0