Glad alla hjärtans dag!

Godmorgon på er, haha. Idag är jag sjuk och spenderar därför den fruktade dagen -alla hjärtans dag- hemma i sängen. Firade ju med Micke i helgen så ikväll så ska jag sitta ensam på mitt rum med min lichie-burk och se på supernatural. Men jag klagar inte! Hade dock föredragit att vara frisk idag så jag kunde ha träffat mina älskade vänner. Har inte träffat Silje på en hel vecka : ( ♥
 
Är inte säker på hur jag ska göra med lunch idag... blir ju middag om bara två timmar så.. haha. Jobbigt när man kliver upp sent! 
 
 
Vid senare eftertanke tror jag nog att jag ska se A walk to remember ikväll. Den är så fin .__. Hur ska ni "fira" alla hjärtans dag? :) 

Kommentarer
Postat av: Silje Helene's

jaajuliaaa förtuusan kommer du imorgon???

Svar: I wanna, får se om jag är frisk!
Julia Tannemyr

2013-02-14 @ 16:41:44
URL: http://www.roligheterna.blogg.se
Postat av: Isak

lite sent men, glad alla hjärtans dag Juleeaa, saknar dig sjukt mycket!
Försökte hitta dig i skolan idag men du var nog inte där :(( vi måste hitta på ngt snart! krya på dig!<3 kram!

Svar: Tack Isaak <3 Saknar dig med!!! Var sjuk i veckan, och den här veckan har jag projektvecka, men jag kanske kan komma och hälsa på dig? <3
Julia Tannemyr

2013-02-16 @ 00:39:13
URL: http://Giiru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0