Come what may

Befinner mig i Stockholm just nu. Blev en spontanresa! Spenderar tid med släktingar, sitter på fik och gör skolarbete, vandrar runt bland små mystiska butiker och försöker vila litegrann. Jag älskar Stockholm och det händer en massa roliga saker här och jag träffar en massa fint folk.. men jag måste erkänna att jag känner mig smått ensam ibland, då jag ser alla kompisgäng på stan. Känner ju liksom ingen här. Dock så behöver jag bara sätta mig på någon bänk någonstans så kommer det någon och pratar med mig, haha. Folk är så sociala här! Träffade en tjej som gick runt med sin katt på axeln i gamla stan. Såg väldigt mysigt ut.
 
Förresten, är det någon som vet var man kan hitta bra färgpennor här? Har letat typ överallt. 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas du har de awesome där nere! Tänker på dig, längtar efter dig.

Get home safe :3

Svar: Det har jag. Men skulle vara mer awesome om du var här! Puss!
Julia Tannemyr

2013-02-28 @ 06:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0