Årets pumpa!

Godmorgon folket!
Har sovit 12 timmar inatt, så sjukt skönt... Vaknade dock fyra inatt av att Anneli fortfarande satt med iPhone:en i handen och typ... lekte med den. Och så frågade jag om hon fortfarande var vaken och konstaterade att klockan faktiskt var fyra (vi la oss vid tolv) och hon ba: " Va.. ja, jag vet inte, okej, wow. Då vet jag... mhmmhgggr.." Och nu påstår hon att hon typ inte ens kommer ihåg det. Haha. Söt-Anneli! 
 
Vi sitter fortfarande i sängen (som förövrigt just nu är en stor koja :3 ) och lyssnar på musik, myser och bara.... andas. Skönt!
 
Igår karvade jag årets pumpa också! Den var lite missbildad, så jag fick arbeta utifrån dess.. stabilitet. Den blev mycket vacker. Dock så är den mycket mindre än vad någon av mina pumpor någonsin varit, men dom har ju så högt kilopris! En normal pumpa för 200 spänn liksom. Nej.  
 
 
 
Vad gör ni en morgon som den här? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0