Älskade morbror

Har inte bloggat i helgen för det har varit så mycket att göra. Har varit med släkten, för i lördags var det min morbror Owe's begravning. (försöker att skriva någonting fint just nu, men han var för fin för att jag ska lyckas så jag lämnar det som det är.) 
Fick förfrågan om att rita porträttet som skulle stå vid hans kista. Och självklart så gjorde jag ju det, för var det någon som uppmuntrade mig till min konst så var det Owe. 
 
Men hur som helst så var det en väldigt vacker begravning och jag är så glad att jag har den släkten jag har, dom, ni, är underbara. ♥ Älskar er alla!
 
 
Har väldigt många, fina bilder från i lördags, men valde att bara lägga upp dessa. Världens finaste släktingar! (alla är inte med på bilderna)
 
 
Ta vara på livet ditt, du har bara ett. ♥

Kommentarer
Postat av: Tora

Kram på dig finaste.<3

Svar: <3
Julia Tannemyr

2012-10-22 @ 20:55:07
Postat av: Emelie

Jättefint var det, din tavla av pappa gjorde så mycket, det kändes verkligen som att han var där. Och håller fullständigt med, vi har
världens finaste släkt <3

Kram

Svar: Det värmer att du tycker det. Kram!
Julia Tannemyr

2012-10-22 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0