WOOPWOOP Lilllördag!

Har under dom senaste 24 timmarna blivit klar med 5 uppgifter, arbetat på projektarbetet OCH börjat på ett porträtt! Känner mig duktig och utmattad. Fullt ös här alltså! Lilllördag ftw, haha. 
 
Juste... hade fysikprovet idag. Haha. Och jag hade faktiskt pluggat! Dock så ville inte frågorna på papperet och min hjärna inte samarbeta, så jag svarade bara på en fråga. Det var någonting om vad framtidens bilbränsle kommer att vara.. Jag svarade saft. För det är det Skalman använder och det är så miljövänligt som det kan bli, och vi vet ju inte vad som kommer att hända i framtiden, så jag borde få rätt på den frågan, right? På resten av provet så ritade jag en massa ninjas som kastade en massa shurikens över hela papperet och alla frågor. Jag hatar naturkunskap.
 
Är iallafall glad att det snöade idag, det var så otroligt vackert när snön virvlade runt som små glitterbomber i solen. 
 
Sigge som har tagit bilden på mig. Creds! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0