Todays

Vi har börjat med det sista momentet i bild-kursen nu som ska hålla på ända fram till jul- oljemåleri! Och jag kunde inte vara mer taggad. Började att måla idag och det är huuur kul som helst, jag vill ALDRIG sluta. Ville sitta kvar och måla efter lektionen idag, men hade andra saker för mig.. B.la. så tog Micke tåget hem idag så vi gick och åt lunch på stan och sa hejdå.. Alltid så tråkigt när han åker. 
 
Anyways, ska göra klart ett porträtt till ikväll, och om jag hinner klart relativt tidigt så ska jag... julpynta!! Mamma var bäst idag och köpte en till glittergirlang ♥ Har ni någonsin luktat på en sån? Jag tror att det är typ en av världens bästa dofter. Det luktar jul och glädje. 
 
Men nu. Nu ska jag sätta mig ner och göra klart så jag kan gå upp på vinden och bära ner julgrejjorna. Tjingeling och vi hörs senare!
 
 
Var på folkets bio med min filmkunskapklass idag och såg en jättemysig fransk film (som jag ej kommer ihåg namnet på...) Men om ni har tid så gå och se den! : ) den hette amour någonting.

Kommentarer
Postat av: Määndy

Den där koftan KAN JU HA VARIT DEN MYSIGASTE JAG SETT! Vart har du hittat den???? (och snälla säg inte secondhand för då går mitt hjärta i kras </3 :( )

Svar: Jag är ledsen att behöva krossa ditt hjärta men... second hand. Sorry! Fick den av personalen på Slumpen när jag praoade där, för dom tyckte jag såg frusen ut. Tur det! Har varit min favorit i sex år nu.
Julia Tannemyr

2012-12-05 @ 22:58:42
URL: http://maandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0