Några minnen

  • Gången jag var på tivoli med Isak och hon ville ha ett gosedjur ur en sån där greppmaskin som är omöjliga att vinna över. Hon sa "Julia kan inte du vinna en sån åt mig?" Jag sa "Självklart", valde ut maskinen med den finaste nallen, satte i en tia, styrde maskinen, greppade nallen, tog ut den ur maskinen och gav den till Isak. Kände mig riktigt badass då. 
  • Helgen då jag, mamma och Evelina var i Paris och jag å Evelina låg på en gräsmatta i en jättefin park utanför Louvren, kollade på molnen som gled förbi och njöt av nuet då Evelina sa någonting i stil med "Kan det bli bättre än såhär?" *SPLAT* och så hade hon fågelskit på axeln. 
  • Den gången då jag och Silje hackade en snökoja (hela snöhögen var av is) och jag fick någon konstig tanke att några väldigt små gubbar skulle hacka innifrån andra sidan med små spadar och hackor och så skulle en skrika "Kom igen nu grabbar!" med en väldigt liten röst. Jag vet inte varför men jag tyckte det var sjukt kul och låg på marken i säkert en kvart och kippade efter luft för att jag skrattade så mycket.
  • (Det här är mest kul att skratta åt. Åt mig.) Var inne på H&M och kollade på underkläder då jag fick syn på en fin bh som hängde på en krok i knähöjd. Så jag hukade mig ner för att kolla på den men tappade på något vänster balansen och försökte greppa kroken för att inte ramla, men fick inget fäste och gled sakta bakåt, på huk, mot golvet, med armarna flaxande framför mig i hopp om att få tag i något. Landade i fosterställning och fick rulla runt för att ta mig upp. Det såg ungefär ut som när kapten filling stannar(ramlar) med sin lilla moppe, fast bakåt. Vågade inte ens kolla om någon såg det, för eftersom jag var ensam så kunde jag inte skratta åt det. Visste inte vad jag skulle göra av pinsamheten, skäms fortfarande.
 
spola fram till 5:52
 

Kommentarer
Postat av: lotta

hahahaha alltså jag döör

Svar: Hahhahahaha!
Julia Tannemyr

2012-11-22 @ 12:08:40
URL: http://baik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0