Later on we'll conspire as we dream by the fire

Gav mig själv internet-förbud idag, tills det att jag blev klar med porträttet som jag håller på med. Men jag blev inte klar. Har ritat non-stop i fem timmar nu och orkar inge mer.. När jag har "vilat" från att rita på porträttet så har jag jobbat med projektarbetet istället. Mamma tyckte det lät kul, att jag ritade istället för att rita, haha!
 
Nu har jag tänt en massa ljus inne på rummet och hängt upp hängmattan, så ska lägga mig där och kolla på någon film innan det är dags att sussa. Det tycker ja att jag har förtjänat! 
 
 
Vaknade med en förtkylning imorse, hoppas bara att den inte håller i sig, för om jag blir sjuk nu så kommer jag att gå under! Hoppas, hoppas, hoppas att jag får vara frisk! Har inte tid att vara sjuk.

Kommentarer
Postat av: simone

Du målar grymt fint!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir!
Julia Tannemyr

2012-11-20 @ 14:35:49
URL: http://thewayimake.blogg.se
Postat av: Ella

finaste rummet i världshistorien <3

Svar: Tack! Och jag vet , haha. Fina dreads btw : )))
Julia Tannemyr

2012-12-01 @ 11:56:50
URL: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0