För vet ni vad jag har?!

GLÖGG!!! Underbara, fina, goda, delikata, efterlängtade.. glögg. Herre min buddha vad jag har suktat! Nu är den äntliiiigen här. *kärlekssuck* Finns det någonting godare i dryckesväg? Tror inte det va!
 
Från och med nu till Januari är det officiellt för min del JUL. Vad ni än säger så älskar jag tidig jul. Jul är det bästa som finns. Det är det som lyser upp vintermörkret och drar upp mig ur deppmossen.
HÄR är årets jullista på spotify! Den spelas i högtalarna inne på mitt rum 24/7 nu : )
 
 
Blir alldeles varm och gosig bara av att tänka på hur alla fina skyltfönster, adventsstakar och upplysta träd snart kommer att lysa upp staden tillsammans med ljudet av bjällror i fjärran och stora snöflingor som sakta landar i snön. Man kan inget annat än att älska julen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0