Plugg, plugg, sol, plugg..

Idag var det ju så fint väder att man aldrig ville gå in typ. Grillade till middag och åt ute på gården, var ju det bästa på länge. Förutom kulturnatta i lördags då, för det var bäst! Är gul och blå och hes, men de vare värt : D
Håller just nu på med typ världens jobbigaste psykologiuppsats, blir lite depp av den.. Måste vara inne ikväll! Suckis. MEEEEEN jag fick MVG på psykologiprovet! : D Så glad man kan bli! Skrev cirkus 16 sidor, och var ganska orolig att jag inte fick med allt, haha! Så kan det gå.
Siljeeee ♥

Kommentarer
Postat av: Diza

åh... Mina älskade vänner, det går inte att beskriva hur mycket jag saknar er. fäller en tår ... På tal om saknad och sånt så gick inte min plan att utföra (om att återvända till verkligheten). de har pratat om att jag ska flyttas till ett kbt-hem efter jag blivit myndig... ps ni är det bästa som finns. puss

2012-05-24 @ 22:14:35
URL: http://molnluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0