Nytvättad katt är inte heller att leka med...

För en stund sen så kom Misse in och var skitig överallt. Såg ut som att han hade rullat i lera eller något. Så vi bestämde oss för att duscha honom. Och det gick ju som det gick.. Han är helt omöjlig! Han sprattlade och hade sig (normalt för en katt som blir duschad) men då råkade han köra in en klo rakt in i min handflata, och så fastnade den där! Jag skrek och skrek och till slut så lossnade den. Sen stod jag vid handfatet och gungade fram och tillbaka och åade mig i cirkus tio minuter.. Nu är det alldeles hårt och svullet och jag kan inte röra handen. Skriver med vänstra, haha. Tangent för tangent!
Det gör så ont att ni förstår inte. Känns ända in i benet. Men vad kan man göra, shit happens.
Det här var typ jag, fast längre.

Kommentarer
Postat av: Lina- my art & my life

Hahah han ser inte ut som världens lyckligaste :(

2012-03-26 @ 19:04:36
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Postat av: Lina- my art & my life

haah joo kan tänka mig de! det är ju lite av en mördarblick han ger mot kameran

2012-03-26 @ 19:38:24
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0