Stockholm i mitt hjärta

Det är typiskt att jag blir förkyld nu såhär på semestern när man är ute och reser och allt. Men jag är glad ändå, för jag har det bäst i Stockholm, bor med världens finaste Angelica och hennes Mange och trivs hur bra som helst i deras fina lilla tvåa. Katter har dom också. Snusen och Ruskig heter dom och är hur störda som helst. Störda katter är dom bästa.
 
Känner mig hemma här i Stockholm. Vill flytta hit nu. nu. nu! Blir så glad av folket och miljön, känner mig så välkommen! Har inte ni någon stad som ni känner er speciellt hemma i? Ni vet, där man har den där... känslan..?
 
Ikväll ska jag fokusera mig på att bli frisk. Ska mysa ner mig i soffan med täcke och allt och bara dega hela kvällen framför någon bra film. Kan hända att jag går och köper något gott också. Godis kanske? Nä. 
 
Hoppas ni har det lika bra som jag, för jag har det bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0