Italia

Har det bäst, äter gomat, solar( en timme, maximal bränna D: ) , chillar, softar och allt det där som man ska göra här. Kan egentligen inte beskriva hur bra vi har det här. Bor i världens mysigaste lilla hus också! Precis bredvid en typ 1400-tals borg. Huuur fint som helst. Ska visa er sen! Och fullmåne har vi haft här nu också. Passande!

Och så vill jag upplysa er om att det är INTE kallt här! Man dör av att sitta i skuggan, och varje gång jag måste förflytta mig från en plats till en annan så måste jag dra sjalen över huvudet och springa in för att man känner hur kroppen riktigt steks direkt man kommer ut i solen. Känner mig lite som en vampyr.

Och att jag redan har ätit på tre olika pizzerior! Mums. Inte äcklig mat här ska ni veta.

Det är ganska segt internet här, så jag får ladda upp de flesta bilderna när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0