Uppdatering

Nu var det alldeles för längesen som jag bloggade. Förlåt. Är inne på min fjärde förkylning och är därmed less på att vara just nu. Bloggandet kom på sidan av och glömdes bort i sjukan och julstressen. Men nu är jag tillbaka! Hade tänkt göra ett jättelångt inlägg med en massa bilder från de senaste veckorna, men insåg att det skulle bli alldeles för jobbigt. Så jag få portionera ut bilderna i olika inlägg istället. 
 
Anyways, jag har haft en underbar jul med familjen, min bästa vän Anneli och Micke. ♥ Imorgon ska jag och systern med sambo åka till min pappa och fira lite mer!  
 
Ni får säga till om det är någonting speciellt som ni vill att jag ska blogga om, eller berätta eller något. Jag är öppen för förslag! 
 
 
Jag ska lägga upp mer bilder från julafton senare, har inte orken just nu att gå igenom alla bilder. : )
 

Kommentarer
Postat av: Josefin -My Happy Days-

Vilken härlig gruppbild :)

Svar: Ja visst är den : D Alla ser så otroligt lyckliga ut- vilket vi är när släkten samlas såhär. : )
Julia Tannemyr

2012-12-29 @ 02:32:45
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas förkylningen ger med sig snart!

Svar: Tack! Det hoppas jag med!
Julia Tannemyr

2012-12-29 @ 07:29:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Silje Helene

Har du klippt hååååret juuuliaaaaa :O

Svar: Ja det har jag! : DDD
Julia Tannemyr

2012-12-29 @ 11:32:42
URL: http://roligheterna.blogg.se
Postat av: Anonym

Hat du hyrt saloonen? Är det okej om några fler kommer?:)

Svar: Whaaaaat? Till vadå??
Julia Tannemyr

2012-12-30 @ 01:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0