Med det nya året på ingående

Sista dagen på året nu då! Känns verkligen inte som det. Jag sitter på rummet och rullar tummarna och resten av familjen rensar garderoberna. Men hur som helst så blir det ju ferre ikväll, och det taggar jag! Hoppas himlen öppnar sig lite också, så man får se lite fyverkerier. :)
 
Det här med nyårslöften har jag aldrig kört med, för jag tänker att man ska väl ändå inte behöva ett nytt år för att förändras? Jag förändras hela tiden istället och ger nya löften lite då och då. Nyårslöften brukar ändå nästan aldrig hållas. 
 
 
Nu ska jag bege mig till köket för att göra förrätten till årets nyårsmiddag! Lax, pepparrot, rom och andra gosaker blir det. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0