Make Me Smile

Nu! Nu kan jag börja blogga igen! Har haft fullt pp med utställningen, men hade ju vernissage igår så nu kan jag pusta ut när det gäller det. Sköönt. 
Och vernissagen gick jättebra, det var hur trevligt som helst och fick en hel del komplimanger, hehe : D Såå nu är det dags att börja med nästa utställning då..? Vi får se! 
 
Lägger upp närbilder på alla porträtt närmare nyår, när jag tar ner utställningen. Glömde nämligen att fota alla bilder i stressen.. 
 
Men här har ni en massa bilder från vernissagen iallafall: 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg jätte trevligt ut!!
Synd att jag inte kunde komma men jag ska kolla om jag har tid idag!! :D

Svar: Öppet varje dag fram till typ nyår :3
Julia Tannemyr

2012-12-10 @ 10:23:55
Postat av: Johanna

Haha. . . . Den ville tydligen inte att mitt namn skulle följa med min kommentar ._.

2012-12-10 @ 10:24:34
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: Mona

Det ska bli jätteskoj att se.Kunde inte komma i söndags och det var himla synd för det hade varit kul att träffa er alla:) Kram Mona

Svar: Vi får träffas en annan gång helt enkelt! : ) Kram!!
Julia Tannemyr

2012-12-11 @ 07:24:29
Postat av: SiljeHelene's

jaa.. vad hände egentligen med att börja blogga igen!? arg är jag! nä. men. din blogg är kul att läsa. bloggajuliaaaaaa :]

Svar: Åh jag skaskaska! Är sjuk och ligger och snörvlar mig med en massa täcken och film. Kanske bloggar imorgon : 3
Julia Tannemyr

2012-12-27 @ 13:16:46
URL: http://www.roligheterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0