Får jag aldrig vara frisk?

Hej på dig också, tredje förkylningen på rad. Du är inte välkommen och jag vill att du ska gå nu. Har varit frisk i tre dagar efter två månader av förkylningar och magont, och så kommer det en till jävla förkylning. Och eftersom jag inte har varit frisk på senaste tiden så har inte min näspiercing läkt heller. Den ser inte bra ut. Och som pricken ölver i:et så började lingonveckan igår också. Älskar mitt liv just nu. Har så mycket att göra nu såhär sista veckan innan jul, men hur ska jag orka nu överhuvudtaget? 
 
Hittade iallafall en stor uppmuntran i julkalendern igår morse. Kunde inte ha varit mer passande med en stor, fet chokladjultomte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0