Kär och förvirrad

Jag älskar Stockholm. Vill bara springa runt och krama om vartenda träd och hus som jag ser. Allt är så vackert här! Förövrigt så träffade jag en helt amazing tjej på t-banan som jag utbytte några ord med. Men när jag hoppat av tåget så ångrade jag direkt att jag inte tog hennes nummer, så nu är hon forever gone. Suck. Det enda jag vet om henne är vars hon skulle hoppa av. Funderar seriöst på att sätta mig där och vänta på att hon ska gå förbi.
Och juste, blev kär i en konduktör med en råtta i bröstfickan också. Han var underbar. Helt sjukt underbar. Men han är dessvärre också forever gone. Alla dessa underbart vackra människor som bara kommer och går gör mig glad och deprimerad på samma gång, aah!
But anyways, Stockholm är bäst. Ska bo här i sommar har jag tänkt.
Lägger in bilder senare i helgen! Nu ska det sovas. : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0