Fyndat!

Det känns som att jag har hunnit med ganska mycket saker idag fakiskt! Klev upp tidigt för att åka till badhuset med pappa, hade inte varit på badhuset på hundra år.. det var jättetrevligt! Simmade några längder, lekte lite och bastade. Sen hämtade mamma mig vid ett och så for vi och loppisfyndade! Det var stor utförsäljning på Emmaus, så vi kikade in och kom hem med två stora kassar med saker! Efter det så svängde vi förbi MediaMarkt för jag skulle köpa nya hörlurar (mina gick sönder i fredags). Det blev Urbanears och dom var sjukt dyra, men så väldigt awesome. Nöjd! ♥

Nu har jag ätit lite och snart ska jag ut på en promenad : )
Här är vad jag fick för.. 60 spänn? Haha!
Ett par UNDERBARA skor, en jättefin långkjol och alla Sagan Om Ringen böckerna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0