Jag lever fortfarande!

Har inte haft någon vidaer blogglust på sistone.. Men nu är jag tillbaka! Kanske..
Här är lite vad jag har gjort och tänkt på sistone:
  • Jag har skaffat mig en pretty awesome fejk-pälsjacka! Den är hur skön som helst.
  • Jag har fått jobb! Berättar mer senare, faktiskt ganska intressant.
  • Läxorna tar död på mig just nu, seriosly.
  • Har färgat håret rött! Saknar det oranga dock..
  • Har bestämt mig för att skaffa promarkers, måste!! NU!!
  • Snart är det vinter också!! Läntar som en tok, vill ha jul. ♥ Jul, jul, jul! NU!
  • Jag har även skaffat årskort på badhuset, så nu simmar jag för fullt.
That's pretty much it, tror jag. Har inte hänt så mycket, eller iallafall inte så mycket som jag faktiskt kan skriva på bloggen, haha. NU ska jag jobba. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0