Orkar egentligen inte ta upp sånt här IGEN men man har ju rätt att få försvara sig.

1. Du vet mycket väl att jag tycker att svampar är fina, och att jag brukar vara ute i skogen och plocka svamp. All svamp är inte knarksvamp (men du kanske ha fått för dig det?)

2. Jag gillar mönster. Så... Svamp+mönster=knark? Jo, okej, om det enda man har på hjärnan är knark, så jovisst, kan man se det som det. Det är väl ungefär som om jag skulle rita en näsa och folk med snuskigt sinne skulle se en snopp. Jag hade slut på fantasi, tänkte på någonting fint och gjorde det bästa av det. Och om du då ser resultatet som propaganda för knark så är det ditt problem. Inte mitt. Knark är liksom inte min grej.

Så, nu har du mitt svar varför jag ritade som jag gjorde. Kan du låta mig va nu? Tack.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha det där va lite småroligt. Finns ju hur många sorters svampsorter som helst, varför skulle en bild på en svamp representera knark? Men som du säger Julia, har nog mycket med att göra vars man har sina tankar :)

2011-11-17 @ 21:36:56
Postat av: Gueog

Säger någon svamp så tänker jag på att man växer :P

2011-11-17 @ 23:07:30
URL: http://gueog.blogg.se/
Postat av: Gueog

Säger nån svamp tänker jag på supermarisvamparna... o.0

2011-11-17 @ 23:08:07
URL: http://gueog.blogg.se/
Postat av: Gueog

mario*

2011-11-17 @ 23:08:25
URL: http://gueog.blogg.se/
Postat av: Julia

bara för man förknippar det till knarksvampar, betyder inte det att det enda man har på hjärnan är knark



2011-11-29 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0