Min bästa vän.

"En vän är en själ i två kroppar" Och det är typ jag och Isak. Isak är min allra underbaraste bästaste kompis!
Vi kan inte ha tråkigt tillsammans. Och nästan alltid så säger vi samma saker samtidigt. Och vi har samma humor (den bästa!)
Jag träffade henne första gången på stan någon gång på stan med andra kompisar och det första hon sa till mig va "Man blir så glad när du ler!" Åh, jag kommer alltid att komma ihåg det. ♥
Förut så kunde vi inte vara utan varandra i mer än en dag, och det var fruktansvärt när hon for till New York i en vecka.. Men nu har vi båda så mycket i skolan så vi träffas mycket sällan, vilket suger : ( Men ikväll ses vi på öppet hus på Midgård! ♥
Ah, ni skulle bara veta hur mycket jag älskar Isak, hon är min själsfrände. Jag älskar dig Isaak! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0