Winter Wonderland

Jag sov hos mormor i fredags ju, skulle lära mig att sticka tjocksockar!
Det var mycket, mycket mysigt. Vi stickade, åt jordgubbskräm, såg på Idol och sen när vi såg att det var alldeles vitt ute och att det snöade så gick vi på en kvällspromenad.
Det var snö överallt, på träden också. Det var som att vintern hade kommit. Underbart. Och så snöade det lite lätt, och det var så tyst ute att man kunde höra snöflingorna landa.
Jag bestämde mig för att stanna ute när mormor hade gått in. Jag gjorde en snölykta! : ) Vinterns första.
När jag for hem igår så var det fortfarande snö överallt och när jag satt på bussen så såg jag flera snögubbar ute.
Åh, det var så fint! Den här helgen va underbar.
Första och fulaste!


Julia Tannemyr

Kommentarer
Postat av: isak

sv: haha på mina senaste 2 bilder har jag bara fått ''tjockis'' som komentar, jag måste vara tiktigt fet xD



haha julia, söt snölykta 8D <3

2010-10-25 @ 18:01:13
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0