Star Wars

Jag sitter och ser på Star Wars för första gången nu, haha.
Har bara sett delar av den förut, men den är bra. : )
Men det är en sak jag stör mig på.. det är många personer i filmen som är med i några av mina favoritfilmer, så jag ser dom bara som de personerna xD T.ex. att den äldre jediriddaren spelar Batmans mästare och fiende i Batman Begins, och den yngre spelar huvudrollen i Moulin Rouge och dessutom att drottningen är huvudpersonen i V för Vendetta! Och så såg jag att han som spelar Willow i filmen Willow satt i publiken xD Irriterande!



Julia Tannemyr

Kommentarer
Postat av: Kai

Man får inte börjar med de nya filmerna, då får man helt fel idé om vad Star Wars är! ;P

2010-10-24 @ 15:01:11
Postat av: Kai

börja*



Yikes.

2010-10-24 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0