Första dagen på resten av mitt liv

Första inlägget, wohoo!

Ja, jag har skaffat en ny blogg! Blev less på den gamla, ville ha ett nytt bloggnamn..
Men dom bloggnamnen jag ville ha var upptagna så jag valde att heta "Kjaerleik" vilket är en låttitel från bandet Gåte.
Jag kommer att vara mycket mer aktiv på bloggen nu när jag har en ny design och allt!
Det är världens bästa Silje som har gjort det fina designen btw. : )


Idag har jag varit med Isak och Plutten , vi var inte på stan så länge men jag snappade några bilder ändå!
Here it is.


Bildskygga båda två, kul va? xD Söte <3

En man i trädet!

PLUTTIS




Julia Tannemyr

Kommentarer
Postat av: isaaaaaak

HAHA apan i trädet XD

älska han

2010-08-01 @ 19:57:14
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0