Vinterdvalan är över

Idag har jag varit ute i solen på riktigt för första gången på väldigt länge, och det känns som att all min kraft bara...kom tillbaka. Så himla skönt att våren nästan är här!! 
 
Jag tror inte att jag har sagt det här, men jag har fått en lärlingsplats på Ume Skin Art och ska börja om en vecka! Jag är helt överväldigad över att jag faktiskt har fått den här chansen. Jag ska göra mitt allra bästa och kämpa på som aldrig förut! Jag ska bli den bästa tatueraren i stan! I can feel it.
 
Jag är uppe på benen igen och det känns som att dom kommande månaderna bara kommer att medföra bra saker. Utställning, praktik och en väldans massa skapandes! Peppen väller över!! Peppa med mig!!! AAAAAH!!
 
 

Kommentarer
Postat av: THE REVOLT

Söt du är ^^ diggar stilen! :D och håret!:P

Svar: Nämen! Tack så mycket! :3
Julia Tannemyr

2014-09-06 @ 23:49:38
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0