Uppvaknande

Det känns som att jag, och typ alla andra som inte har något jobb, gick i dvala när solen försvann. Tre soldagar på två månader? Det är inte okej. Men nu när första "vår"solen kikat fram så följde jag med! 
 
Livet är väl detsamma som förut, förutom att vi har en till katt. Prussiluskan. Och så har jag börjat med en ny utställning! Den kommer att vara i slutet på den här månaden, så jag har sjuukt mycket att göra på väldigt lite tid. Men det är bra för omväxlings skull! Det känns som att allt jag och Micke gjort de senaste månaderna är att kolla på film och serier.. Men nu är jag less på det. Jag välkomnar nya äventyr ♥
 
Jag är så peppad som man kan bli på livet just nu! Har planerat in en massa roliga saker till våren och sommaren, och så ska jag börja tillverka smycken när materialet kommer hem. :D Psyked!
 
Renar på vägen! Dom gjorde verkligen min dag. Så himla fina! 
Och så en sneakpeek på min kommande utställning..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0