Middag med Mahesh

Först av allt, kolla på det här klippet om ni inte redan har sett det;
 
)
 
Bäst. Bäst. Bäst. Men vill ni veta en cool sak? Mahesh Vindayakram(indiern) spelade ju på umefolk nu i februari och jag, Micke och Evelina var volontärer där. Första gången jag fick syn på honom inne på fikat så gick jag fram till han och allt jag fick fram var "....................I LOVE YOU" Haha, töntigt. Jag vet. Men jag blir alltid starstrucked. Hur som haver! Jag orkar inte ta den långa historien, men det slutade med att han kom hem till oss några dagar efter festivalen! Han kom till oss, i Flurkmark och lagade indisk mat till oss. Och mediterade med oss. Och det var helt amazing. Som pricken över i:et åkte vi sedan och jammade med en massa skönt folk från olika delar av världen. Bland annat Kate Young! Jag kan fortfarande inte fatta det. Jag njöt. Som bara den! 
 
Vi har fortfarande kontakt med han, och har vi tur så kanske han och Dub fx kommer till Urkult i år! WOOH!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0