Nytt år, ny början var det va?

Jag har märkt att jag lovar väldigt mycket här som jag inte håller.. så hädanefter säger jag såhär: Jag ska göra mitt allra bästa för att dra igång bloggen igen, men jag lovar inget! Det kan komma inlägg senare ikväll, nästa månad eller om 20 år. Förvänta er allt och ingenting! 
 
Det känns som att jag har blivit handlingsförlamad på sista tiden, eller lat, vilket som. I och med det så ska jag NU, efter att de här orden har skickats ut på bloggen, börja på en helt ny teckning. Första teckningen 2014! Det kommer att bli spännande. Längtar varje minut av mitt liv efter att få skapa, har så sjukt många ideér.. Nu är det dags att göra alla de där konstverken som jag har drömt om! Så taggad att det på riktigt pirrar i fingertopparna..
 
Anyways, på nyår så var några av Mickes polers här och vi firade tolvslaget nere vid älven med hamburgare i handen och ett likgiltigt "gott nytt år då". Vilket var skönt. Innan var vi och partajade hos min kusin Niklas som hade värsta feta ljudanläggnigen, häftiga projektioner och skönt folk. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0