Tabula rasa

Wow. Jag har verkligen inte bloggat på hundra år nu känns det som. Sen sist jag skrev här har det hänt så sjukt mycket. Jag vet inte vad jag ska berätta, och jag vet inte var jag ska börja. 
 
Jag är just nu i den mest ensamma och mest förvirrande tiden i mitt liv. Jag har aldrig varit där jag är nu. Men jag antar att det är så det ska vara. Alla saker och personer som jag trodde var självklara, som jag trodde alltid skulle finnas där, är borta. Alla förhoppningar, förväntningar och planer är spårlöst försvunna och jag är tvungen att börja om på nytt. Tabula rasa for real. 
 
Missförstå mig inte, jag har vänner och familj kvar, självklart. Men just nu känner jag mig inte "hemma" någonstans. Alla verkar ha hittat hem till sina menade gemenskaper medans jag bollar emellan och försöker hitta var jag ska vara. Det är skitjobbigt. Och väldigt ögonöppnande. Men jag tror att jag måste resa vidare snart, för det finns inte så mycket kvar att se här. Det kliar i hela kroppen efter att få resa. Komma härifrån. Komma hem. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diza

Älskar dig! <3 Hoppas du hittar något ställe att kalla hem... Alla behöver en sån plats. kram!

Svar: Jag älskar dig med Diza! <3 Det gör jag nog.. ska du se! Kram på dig!
Julia Tannemyr

2014-08-05 @ 17:30:55
URL: http://molnluffare.se
Postat av: Vanessa

Känner samma o har väl gjort det sen jag flyttade hit från Stockholm. Ingen kul känsla :/

Men allt löser sig tillslut! :) och hoppas allt löser sig för dig!

Svar: Nä men det är väl precis det som behövs för att man ska kunna växa till en bättre människa :) Och få det bättre än vad man hade innan! ^^
Julia Tannemyr

2015-05-15 @ 13:47:26
URL: http://vasko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0