Sjukhelg=vilohelg

Den här helgen så skulle jag egentligen göra en massa saker, men blev jättesjuk så fick stanna hemma. Missade Toras födesledagsfest :( Men iallafall, här är en liten summering av vad jag har gjort i helgen:
 
  • Det mest dramatiska som hände var att min nallebjörn försökta ta livet av sig genom att hoppa ner från fönstret. Han överlevde.
  • Stod hela lördagen och lagade mat! Av ren uttråkning, hah. Bakade naanbröd och lagade indisk smörkyckling, det blev asgott.
  • Bjöd grannarna på middag : ))
  • Fick en kapla-kompis
  • Sov 14 timmar inatt! 
Sen har jag bara sett en massa film och gått runt och tyckt synd om mig själv. Idag mår jag pyttelite bättre (förutom huvudvärken från helvetet) men bestämde mig för att ta en riktig vilodag så jag orkar arbeta med projektarbetet imorgon när jag förhoppningsvis är ännu lite bättre. :) (är ledig på måndagar♥)
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Meh! Får göra butterchicken och naanbröd då jag är där uppe någon gång <3

Svar: Ja vi får göra det <3
Julia Tannemyr

2013-01-20 @ 20:33:39
Postat av: Syster

Åå såg grymt gott ut! Du får komma till Arjeplog snart så får vi ha en matlagnings weekend!!! :)

Svar: Låter som en awesome idé!!!
Julia Tannemyr

2013-01-20 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0