Änglalik

Har arbetat med min fotoportfolie(som ska vara inne på söndag) de senaste dagarna, bara suttit och kollat igenom en massa bilder och redigerat, så har inte haft så mycket att blogga om. 
Mamma kom in på mitt rum i eftermiddags och påpekade att jag verkligen såg "ledig" ut. Antar att hon syftade på pyjamaströjan jag har haft på mig 24/7 de senaste fyra dagarna, det otvättade håret som har varit uppsatt i samma knut i en vecka och faktumet att jag suttit fastklistrad i min säng i flera dagar. Tog det inte som en komplimang, haha! Nej men... det är så sjukt skönt att vara ledig för en gångs skull... har såklart fortfarande tusen saker jag måste göra, men jag måste iallafall inte vara i skolan.. skönt!
 
Har bara en bild kvar till portfolien nu, sen ska jag bara skriva textdokumentet till och sen är jag klaaar! 
Här har ni en bild som jag har suttit med de senaste timmarna;
 
Nu är det sussningssdags, men kommer nog att stanna uppe ett tag till och kolla på spökvideos på youtube eller något. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0