Meant to be

Ursäktar mig för att jag inte bloggat på dagar, men har varit borta hela helgen och när jag kom hem igår så var jag sjukt trött. Hade iallafall en awesome helg med underbara släktingar, grottbygge, kompisar och party. Glömde dock kameran i väskan den mesta tiden, lite tråkigt! 
Det har hänt både roliga, tråkiga och obehagliga saker i helgen, men överlag så var den helt klart minnesvärd! Hjälpte Viktor att städa bort allt efter festandet i lördags, och det var trevligare än väntat! Det var jag, Viktor, Felicia och en massa awesome musik. 
 
Imorgon fortsätter skolgången och jag kunde inbte vara mer opeppad. Men, bara fyra månader kvar! Håll uuuut..
 
Kände att det här blev ett sjukt ointressant inlägg, men whatevs. Här får ni lite bilder från grottbygget;
 
Den blev fett stor, rymdes typ 6 pers där inne! : D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0