5 Februari 2013

Idag är en sån där dag. Ingenting gjort och ingenting ogjort. Varken ledsen eller glad, peppad eller uttråkad. Jag bara är. Ingenting tycks driva mig framåt, genom sysslor eller tid. Jag flyter runt i ett enda stort ingenting. Brukar ni också ha sådana dagar?
 
På senaste tiden har jag känt mig.. avtrubbad. Eller, det kanske är fel ord. Det är som att jag inte orkar bry mig längre. Inte som att jag inte känner, älskar eller sympatiserar. Utan mer som att jag låter känslor som ilska, ånger och sorg bara svischa förbi. Jag ser dom, säger hej och låter dom fara vidare. Det är väldigt skönt. 
 
Var och köpte konstnärsmaterial idag så nu är jag fit for fight och redo för projektarbeten! Bara fyra månader kvar. Fyra månader. You can do it. 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Kämpa, kämpa!

2013-02-05 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0