Birds flying high, you know how I feel

Förlåt för att jag inte har bloggat sen i torsdags, men jag dog lite efter att jag var klar med William-bilden. Men precis nu ska jag sätta mig och börja med nästa bild! Innan jag sätter in mitt internet-förbud så tänkte jag att jag kunde slänga in en liten uppdatering.
 
Hade filmkväll i tisdags med några fina vänner och hade det trevligt! Visade min favoritfilm "The Devil's Rejects". Det verkade som att det bara var jag som tyckte om den.. Haha. Typiskt!
Annars så har jag bara varit hemma med Micke och myst i helgen. Skönt att få koppla av lite, även fast jag aldrig riktigt kan släppa allting jag måste göra. Men jag gör mitt bästa! 
 
Färgade håret igår också, var så länge sen att min utväxt var nästan fem centimeter och hårtopparna var blonda.. Men nu är det orange och fint igen! 
 

Kommentarer
Postat av: SiljeHelene's

super orange - yeah!

Svar: Yeah! Fast mer typ... branbilsröd. Haha.
Julia Tannemyr

2012-11-25 @ 21:19:08
URL: http://www.roligheterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0