I'm back!

Hej!
Nu var det riktigt länge sen.
Jag har haft fullt upp, och har inte haft tiden eller orken till att blogga. Men nu är jag tillbaka! Med en ny dator!
Yes, sir! You heard me. Har fått dator från skolan : ) Den är faktiskt riktigt bra.. så nu kommer det att bli bättre uppdatering här, förhoppningsvis. : )
Livet har rullat på och jag har hunnit göra en massa roliga saker.
Svampen har kommit till Flurken och jag och mamma plockar som galningar! Eller, haha, inte riktigt. efter en timme så har vi typ sju kilo svamp xD
Jag älskar att plocka svamp, men det vet väl alla redan? ♥
Nu ska jag plugga lite Franska, sen ska jag sova, natti! :*
Julia Tannemyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0