Drömmarnas värld

Nu när jag låg och försökte att somna kom jag på hur det känns när jag inte kan somna.
Ni vet dom där sagorna och filmerna när man var liten där någon hittar en dörr eller portal till en underbar plats?
Och att en dag så finns inte den portalen/dörren längre av någon anledning?
Så känns det när jag inte kan somna. Som att ingången till drömmarnas värld inte existerar längre, som att man bara ligger där och försöker ta sig in när man vet att den är borta. Att det inte går. Så känns det!
Men nu ska jag lägga mig ner igen och försöka hitta den där ingången. För jag vill ingen hellre än att sova och drömma just nu. Please let me in again!
Bild från finaste filmen i världen- Drömmarnas Värld.
Godnatt! Hoppas ni hittar vägen till era drömmar. : )


Julia Tannemyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0