Älgbollar!

Drömde inatt att jag blev jagad av Malfoy (har drömt om honom typ fyra nätter i rad nu?) runt hela skolan och han hade en stor, orange boll med sig som delvis kunde bli till en knivboll som fungerade som en repeterande boomerang och som delvis sköt ut stora, argsinta älgar som gick till attack. Drömmar kan verkligen vara knasiga. Jag blir rädd om våra drömmar faktiskt är verkligheten.. ( har filosofilektion just nu, är inne i det.)

Dessutom så drömde jag häromnatten att jag gick ut i krig efter att ha försökt bestiga mount everest. Men jag hade inget svärd så jag tacklade en dvärg och tog hans. Wierd.

Kommentarer
Postat av: Diza

!! <3 XD

2011-09-05 @ 16:47:40
URL: http://molnluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0