Första på väldigt länge

I'm alive!! Woooh! *jubel* ... Heter det jubel? Fett konstigt ord.
 
Iallafall, hej på er! Nu var det alldeles, alldeles för länge sen som jag bloggade och min kära vän Anneli har ringt flera gånger och nästan gråtit frustration på grund av det... Ser också att det är ett antal personer som är inne här varje dag och kollar, så förlåt!
Det är så att sen skolan tog tillbaka datorn när jag tog studenten så har jag aldrig kommit till att blogga.
Det är så mycket som har hänt sen sist så jag gör en liten punktlista på det viktigaste som har hänt i mitt liv på den senaste tiden. : )
 
  • Jag tog studenten!!! Så skönt att jag knappt kan fatta det.
  • Jag och min älskade Micke flyttade in i våran alldeles egna lägenhet för typ två månader sen och vi trivs hur bra som helst. Vi bor dock på samma gård som förut (ute på landet), men det är så skönt här ute att det är bara bra : )
  • Jag har inte fått något jobb, för jag har inte sökt några..
  • ..för jag ska satsa på konsten helt och hållet!
  • Jag ska i veckan trycka upp min första målarbok som ska säljas : D
  • Vi har skaffat en honkatt som heter Dexter som är sötast i världen!
Det finns så mycket att säga att jag vet inte var jag ska börja, så jag frågar er, vad vill ni läsa om först?
 
Här får ni ett random utval av bilder från sommaren och hösten;
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli!! <3

Äntliiigeeen, keep the blogging up! Puss!

2013-10-13 @ 15:06:46
URL: http://annelimpersson.se
Postat av: Anneli!! <3

Äntliiigeeen, keep the blogging up! Puss!

2013-10-13 @ 15:06:47
URL: http://annelimpersson.se
Postat av: Maria-Thérèse

Oj, jättesöt katt!

Svar: Visst är hon? ^^
Julia Tannemyr

2013-10-13 @ 19:12:36
URL: http://www.afiori.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0