Början på Maj

Har fått en sån där kreativitets/prestationsångest/trötthets-svacka igen. Dock så är det skillnad den här gången, för trots skolstressen så är jag på ovanligt bra humör! Kan ha att göra med att livet är så underbart. Våren är här och sommaren står precis runt hörnet. Gräsmattorna är gröna här i flurkmark, knopparna har slagit ut och det verkar vara mer fågelkvitter än vanligt! Och justja, storspovarna är tillbaka ♥ 
 
Jag ska göra mitt allra bästa för att bli klar med allt till studenten så snabbt som möjligt nu! Först måste jag bara hitta tillbaka till pluggbanan igen. 
 
Och förövrigt så vet ni väl att jag har världens mest underbara pojkvän? Om inte så vet ni det nu! Han är bäst. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0