En andra chans

Det är när man tar tag i saker själv som miracles happen har jag märkt nu. Det känns som att jag har gett mig själv en chans att klara av det här skolåret. Har inte varit så här glad på länge! Log så mycket när jag gick från skolan idag att jag började skratta. Härlig känsla med riktig lycka. 
 
För er som undrar så har jag fått tillåtelse att jobba distans (kommer bara att vara i skolan när det är prov eller väldigt viktiga lektioner). Vilket betyder att jag kan börja fokusera på att faktiskt göra skolarbete istället för att ha ständig ångest och vara handlingsförlamad. Nu kan jag pusta ut, ta ett stort andetag och reda upp skolan och livet, på riktigt. Ni förstår inte hur lättad jag är!! 
 
Nu ska jag återgå till mitt projektarbete och nynna vidare på min lyckosång. Tihi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0