We swarm

Såg Chuck Norris på gymmet idag. Var iallafall äckligt likt. Har iallafall börjat träna nu igen efter att ha varit förkyld i  nästan ett halvår!  Körde på riktigt hårt, vilket jag ångrar. Var så slut efteråt att det var utmattande att ta på sig sockar. Och nu orkar jag knappt röra mig. Men ändå skönt, för då vet man att man har bränt lite fett! Haha. 
 
Imorgon tar jag tåget till Micke för att vara där hela helgen och bara mysa på hög nivå. Längtar! Har packat med mig musik, en bok och så ska jag ta med datorn för att överleva tågfärden x) (är dock bara typ 3 timmar) 
 
Tog tag i bildprojektet till konstnärlig tillämpning i veckan också, började med att fota! Förste person upp var Agneta, pappas nya tjej. :) (som förövrigt är världens vackraste- både invändigt och utvändigt) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0