Länge sen sist

Nu är det ungefär en månad sen som jag bloggade sist och har ganska många som tjatar på mig.. Känns dåligt att jag inte har orkat blogga, för jag har haft en massa att berätta! Har haft, och har, så sjuuukt mycket att göra just nu att det bara inte får plats med bloggning. Men jag lovar att börja igen så fort jag är klar med skolan och allt! 
 
Förövrigt så lever jag och mår bra, är stressad så klart men annars så är allt tipptopp! Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag har så mycket att berätta.. Så det får bli en annan dag.
 
Uppdaterar på instagram mycket oftare (så enkelt och snabbt!) så ni kan ju kolla in den när jag inte har uppdaterat här! Tannemyran heter jag där.
 

Kommentarer
Postat av: Isak

du är så sjukt vacker..det är ju sick!

Svar: Men tack .____. Och detsamma! Snyggo.
Julia Tannemyr

2013-04-26 @ 00:07:51
URL: http://Giiru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0