Vad är oddsen?

Har suttit och gjort konsert-planer med min kära vän Hanna och vi upptäckte att under loppet om en vecka så spelar ALLA banden som jag har haft drömmar om att se i år... Och alla spelar i Stockholm. Hur stor är den chansen? Jag tror att dom övre makterna försöker säga mig något genom det här och jag tror ärligt talat att jag inte har något annat val än att bli den fattigaste studenten i Sverige och beställa dom där konsertbiljketterna. För hur ofta händer det här liksom? Och fatta vad underbart awesome det skulle vara att vara i Stockholm i en hel vecka och se TRE konserter med tre av mina största favoritartister! Wow. It's gonna happen. I tell you.... It. Gon. Happen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0