Vårt toapapper har börjat fundera över livets stora frågor.

Kom precis hem från schtän, har haft franskaprov(som gick ganska bra faktiskt!), nutida konst där vi fick läsa om arg feminist politik (inte min kopp te) och sen hade vi seminariegrupper om projektarbetet. Vilket påminde om att jag har såå mycket att göra. Förbannade projektarbete. 
For och gymmade, simmade och bastade efter skolan också, så. skönt. Nu ska jag äta mitt första riktiga mål den här veckan, sen blir det back the the drawingboard för att bli klar med teckningen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Li$A❤ -

Hej!
Ville bara slänga in en kommentar snabbt och ge dig stort beröm för en fantastisk blogg!
Jag vet inte hur det kom sig att jag hittade hit, men gud vad glad jag är över att jag besökta din blogg!!

Du är en fantastisk artist, det förundrar mig varje gång jag ser hur otroligt duktiga en del kan vara.
Jag läste i något inlägg att du tagit beställningar förut, och jag undrar om du gör det än? Isf får du mer än gärna höra av dig till mig mail om du vill : )

Denna blogg hamnar i mina favoriter bland hemsidor jag besöker varje dag till frukosten! Hoppas få se mycket mer av dig, dina arbeten, skola, jobb, kreativitet, foton m.m m.m!

Svar: Åh herregud vad glad jag blir! Detta gjorde min... månad, år, millenium! Nu ska jag definitivt bli bättre på att uppdatera. :D Tack du underbara människa för att du finns och läser min blogg (trodde inte att någon faktiskt orkade läsa som du, haha)Gud vad kul. Kramar!
Julia Tannemyr

2012-10-22 @ 01:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0